مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 خرداد 1402 ساعت 15:402023-06-21سياسي

رده انرژی؛ شرط پایان کار ساختمان های جدید


رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان، ایران را یکی از کشورهای پر مصرف در حوزه انرژی دانست و گفت: پایان کارها منوط به رده انرژی می شود و لذا مهندسین ساختمان فعالیت خود را آغاز کنند تا برچسب انرژی هم برای ساختمان های جدید و هم برای ساختمان موجود پیاده سازی شود.

- ایسنا/گیلان رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان، ایران را یکی از کشورهای پر مصرف در حوزه انرژی دانست و گفت: پایان کارها منوط به رده انرژی می شود و لذا مهندسین ساختمان فعالیت خود را آغاز کنند تا برچسب انرژی هم برای ساختمان های جدید و هم برای ساختمان موجود پیاده سازی شود.

حمزه شکیب امروز در همایش بسیج مهندسین کشور که با محوریت سالروز زلزله رودبار و منجیل در دانشگاه گیلان برگزار شد، زلزله سال 69 را فاجعه ای بزرگ دانست و اظهار کرد: به دنبال این حادثه درس آموز، شاهد تصویب قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان در سال 74 بودیم.

وی با اشاره به تحول مقررات ملی ساختمان و آیین نامه 2008 در سال 70، افزود: اگرچه در طول 33 سال گذشته شاهد تغییر و تحولات مثبت در حوزه ساختمان سازی بودیم، اما کفایت نمی کند، زیرا هر خانوار ایرانی 44 درصد از درآمد خود را صرف تامین مسکن می کند و لذا حق بزرگی به گردن سازمان نظام مهندسی ساختمان دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رده انرژی؛ شرط پایان کار ساختمان های جدید

رده انرژی؛ شرط پایان کار ساختمان های جدید